luvyourselfsomeesteem:

Eh, I don’t like when people be like “black girls watch out cause white girls getting booty these days” cause to a black girl’s ears it kinda sounds like “watch out because your only value is your fetishized body and once that’s gone you’ll truly be worthless”


mtvstyle:

rita ora slaying the #movieawards red carpet

I’m in my room acting a donkey watching Aug perform so just imagine if I saw him in person! 😁😱💦😻😋😍😍😘☺️

herloveff:

Ignoring the obvious mishap, August looked good as always. All tall and lean and sexy. The Get Ya Money video was good. It’s his big brother’s birthday and his debut album is out. And last but not least, he gave an amazing performance. I’m so proud he’s my fave! 


(Source: rihennapls)

😂😂😂😂 bruh I love y’all man!

Team Breezy and Team August is two the best fandoms ever.

brainlessbehavior:

ghenet:

We don’t care who you are don’t come for our favs. We will chew yo ass up and spit you back out.

Fuck with us if you want too.

image

image

Lmfao

brainlessbehavior:

poeticized:

Lmao Aug is the only one who has balls enough to shut shit down where it is and when it happens. I give 0 fucks.

They were obviously told bot to bring it up so she opened herself up to any reaction. She was being messy so she brought that on herself.

He’s answered all that before and he’s gotten tired of repeating himself. Just because he’s in the public eye, doesn’t make him less human than y’all irritating asses. Lmao goodbye

PREACH

Nobody’s ever gonna rob me of my honesty and I don’t care if that hurts ya feelings or not
August alsina (via loveyou1023)

inthemorning-ff:

August Alsina - Get Ya Money (ft. Fabolous)

tradegirlafi:

August is blunt! bitch if you can’t handle his truth don’t ask him stupid ass questions, especially if he told you NOT to ask. The fuck?! 

August and K. Michelle

(Source: myfavestaughtme)